займ на картузайм на карту срочно без отказа

Kurs e-learningowy Substancje psychoaktywne w szkole i wśród uczniów, metody wczesnej interwencji wraz książką

Kurs e-learningowy Substancje psychoaktywne w szkole i wśród uczniów, metody wczesnej interwencji  wraz książką to doskonałe narzędzie uzupełniające wiedzę z zakresu przeciwdziałania narkomanii w szkole (w tym zjawisku sięgania po dopalacze).

Kampania dopalacze Substancje psychoaktywne w szkole i wśród uczniów, metody wczesnej interwencji kurs e-learningowy wraz książką ToMnieNieKreci.pl

Substancje psychoaktywne w szkole i wśród uczniów, metody wczesnej interwencji kurs e-learningowy wraz książką

 

Akademia Profesjonalnego Nauczyciela zaprasza na szkolenie internetowe SUBSTANCJE PSYCHOAKTYWNE W SZKOLE I WŚRÓD UCZNIÓW, METODY WCZESNEJ INTERWENCJI.

 

 

 

 

 

 

Substancje psychoaktywne w szkole i wśród uczniów

Konflikty w szkole. Narkotyki w szkole. Niezbędnik nauczyciela, pedagoga, dyrektora.

 

UWAGA! Kursant na koniec szkolenia otrzyma certyfikat i książkę Konflikty w szkole. Narkotyki w szkole. Niezbędnik nauczyciela, pedagoga, dyrektora.

Książka to: * ponad 200-stronicowe kompendium wiedzy o konfliktach i narkotykach w szkole * 10 ciekawych scenariuszy lekcji o konfliktach i przemocy, 2 duże bloki tematyczne (konflikty, narkotyki), interesujący kontekst naukowy.

 

 

 

Nauczyciel/koordynator, zapisując się na kurs, pozna przykłady najbardziej rozpowszechnionych wśród uczniów substancji psychoaktywnych (np. dopalacze). Dowie też się, jaka jest geneza sięgania po środki psychoaktywne, co to jest diagnoza zagrożeń wewnętrznych i zewnętrznych, jakie są metody reagowania w sytuacjach zagrożenia środowiska uczniowskiego, czym są sposoby konstruowania i wdrażania programu wczesnej interwencji.

CENA kursu: 184,50 PLN (w tym 1 egz. książki Konflikty w szkole. Narkotyki w szkole).

START najbliższej edycji kursu: 5 października 2015

Więcej informacji: www.AkademiaNauczyciela.pl

AUTORKA KURSU: Mariola Ejzenchart-Wojkiewicz – psycholog, twórczyni poznańskiej Pracowni Psychologiczno-Pedagogicznej „Behaviour”. Współautorka projektów profilaktyczno-edukacyjnych, wykładowca szkół policealnych i wyższych.